Lekta
W Lekcie tworzymy rozwiązania automatyzujące telefoniczną obsługę klienta. Specjalizujemy się w tworzeniu wirtualnych asystentów głosowych przy użyciu AI w obszarze Natural Language Processing.
Nasza autorska technologia i innowacyjny menadżer dialogów gwarantują klientom zbliżone do naturalnej rozmowy doświadczenie. Automatyzujemy ruch telefoniczny przychodzący na infolinię oraz kampanie wychodzące w obszarach wsparcia sprzedaży, monitoringu i windykacji oraz badań satysfakcji.
Z sukcesem zrealizowaliśmy projekty na dużą skalę w bankowości, instytucjach finansowych, ubezpieczeniach, e-commerce i motoryzacji. Nasi wirtualni asystenci przeprowadzają 4 miliony rozmów w ciągu każdego miesiąca.
Dzięki współpracy z Smartney Grupa Oney SA mamy możliwość realizacji kampanii telefonicznych w obszarze monitoringu i windykacji na dużą skalę. Cieszymy się, że nasz partner jest otwarty na testowanie innowacyjnych rozwiązań. A to pozwala nam optymalizować proces w najbardziej efektywny sposób.
Poznaj naszego Partnera lepiej na https://lekta.ai/