Komu służą technologie?

29 czerwca 2023, opublikowane przez Maciej Kikta

Znowych technologii korzystają wszyscy, chociaż niektórzy otym nie wiedzą. Nowoczesne rozwiązanie są zazwyczaj głęboko zaszyte wprocesach, lecz to dzięki nim pożyczki można wypłacać wkilka minut. Wusługach finansowych, wszystko, co robimy, robimy dla wygody klienta. Zadowolony klient, to zazwyczaj lojalny klient, awświecie, wktórym lojalność konsumencka od lat pozostaje wdefensywie, to nieoceniony walor.

Dlatego procesy tworzymy zmyślą o wygodzie klienta, dzięki wykorzystaniu technologii

Stworzyliśmy krótki wniosek, wktórym używamy danych pobieranych zotwartej bankowości, natychmiastowe potwierdzenie tożsamości oparte oAIS, szybką analizę dochodu iryzyka kredytowego, wktórej znowu wspierają nas Otwarta Bankowość, rozwiązania oparte osztuczną inteligencję czy wewnętrznie zbierane dane. Decyzję kredytową wydajemy zatem praktycznie wczasie rzeczywistym –adzięki płatnościom natychmiastowym klient otrzymuje środki w ciągu kilku minut. Stale monitorujemy wskaźniki takie jak time to yes, time to no, time to cash czy mikrokonwersje. Optymalizujemy je, wykorzystując najnowsze rozwiązania technologiczne zintegrowane znaszymi bazami danych oraz wewnętrznie tworzonymi narzędziami IT.

Klient nie ma świadomości, jak wiele technologii kryje się pod procesem decyzyjnym, który trwa średnio 60 sekund.

Idealnie dopasowana oferta pożyczki –to jest to, czego oczekuje klient

Nie musi wiedzieć, czego chce, ale my musimy wiedzieć, co mu zaoferować. Dzięki technologii jesteśmy wstanie przedstawić mu ofertę, która nie tylko spełnia jego oczekiwania, ale wręcz je czasem wyprzedza. Oczywiście odpowiadamy na wniosek. Ale wraz zdecyzją kredytową pokazujemy całą kwotę, którą możemy pożyczyć. Ajeśli wczasie analizy danych pobranych za pośrednictwem otwartej bankowości oparte oSI algorytmy zauważą, że dla klienta korzystna byłaby konsolidacja zobowiązań, to mu ją zaoferujemy. Ale tylko wtakiej sytuacji –rozwiązanie jest zaprojektowane tak, by poprawiać sytuację finansową naszych klientów, anie dodatkowo ją obciążać. Celem nie jest sprzedaż za wszelką cenę. Pokazujemy, że finanse mogą być mądre ida się pożyczać mądrzej, dlatego proces zaprojektowaliśmy tak, by do każdego wniosku podchodzić indywidualnie. To jedyne takie rozwiązanie na rynku.

Lojalność buduje się również po tym, jak pieniądze znajdą się na koncie klienta. Dlatego obsługa posprzedażowa idbałość obezpieczeństwo są takie ważne. Nie tylko korzystamy zrozwiązań antyfraudowych, ale również starannie analizujemy zbierane dane. Zaszywamy wiele zabezpieczeń wnaszych procesach. Począwszy od starannego marketingowego targetowania, poprzez akcje edukacyjne, wewnętrzne reguły iwykorzystywanie technologii wspierających nas wwykrywaniu nieprawidłowości. Autorskie rozwiązania CRM pomagają nam podtrzymywać kontakt zklientami ioferować im promocje tworzone specjalnie dla nich, oraz sprawiają, że obsługa pożyczki dla obu stron jest bardzo intuicyjna.

Nie da się dostarczać nowoczesnych usług bez stale aktualizowanych technologii. Zresztą, dokładnie taka jest nasza misja. Sprawić, by zfinansów zaczęto korzystać wmądry iprzemyślany sposób. Szybciej, wygodniej ibezpieczniej. Dlatego tak chętnie klienci polecają nas znajomym irodzinie –nasze cele są po prostu zbieżne!