Pstryk! Da się! Nowa odsłona kampanii Smartney „Pożyczka w jednym palcu”
15 września 2025, opublikowane przez

15 września wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej „Pożyczka w jednym palcu” realizowana przez Smartney Grupa Oney. Lendtech komunikuje unikatową promocję oraz konsekwentnie podkreśla swoje kluczowe atuty: prostotę, szybkość i wygodę pożyczania online.
Zobacz spot reklamowy Smartney na YouTube!
Kampania dla nowoczesnych i sprawczych
Nowa kampania wpisuje się w strategię firmy, która koncentruje swoje działania na osobach:
- nowoczesnych i aktywnych,
- ceniących wygodę i wysoką jakość usług finansowych,
- traktujących pożyczkę jako narzędzie wspierające codzienne decyzje i realizację planów.
Smartney oferuje pożyczki do 150 tys. zł z możliwością rozłożenia spłaty nawet na 120 miesięcy – wszystko dostępne w 100% online.
Promocja: 100 dni na darmowy zwrot pożyczki
Głównym komunikatem bieżącej kampanii jest promocja 100 dni na darmowy zwrot pożyczki do 30 tys. zł. To mocny wyróżnik na rynku, który wzmacnia przekaz o elastyczności i atrakcyjności oferty Smartney.
Hasło kampanii – podwójny przekaz
Hasło kampanii – „Pożyczka w jednym palcu? Da się!” – niesie ze sobą podwójne znaczenie. Z jednej strony podkreśla łatwość i szybkość dostępu online do potrzebnego konsumentowi finansowania, z drugiej wskazuje na profesjonalizm firmy jako dostawcy szybkich pożyczek gotówkowych.
Spoty reklamowe – technologia, UX i wyrazista kreacja
W spotach reklamowych sugestywnie przedstawiono atuty korzystania z oferty Smartney Grupa Oney: prostotę i szybkość uzyskania finansowania całkowicie online dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym i UX. Uwagę odbiorców przykuwają wyraziste środki artystyczne: silny motyw palca, dynamiczna narracja wizualna i muzyczna oraz dominujący żółty kolor marki.
– Kampania ma na celu wzmocnienie pozytywnego przekazu marki „Da Się!”, zwiększenie świadomości naszych usług oraz repozycjonowanie grupy klientów. Smartney Grupa Oney konsekwentnie służy wsparciem finansowym i udostępnia swoje usługi dokładnie tak, jak potrzebuje tego współczesny konsument. Naszą kampanią podkreślamy, że w Smartney pożyczanie jest szybkie, proste i intuicyjne, dosłownie jak coś, co mamy w jednym palcu. To synonim wygody i pełnej kontroli, jakie dajemy naszym klientom – mówiTomasz Głodowski, Sales and Marketing Director w Smartney Grupa Oney.
Zasięg kampanii i produkcja
Kampania obejmuje szerokie spektrum kanałów komunikacji: TV, VOD, Addressable TV, YouTube oraz online. Emisja spotów telewizyjnych rozpoczęła się 15 września. Za koncept kreatywny odpowiada agencja BRASIL, produkcję zrealizował dom produkcyjny PAPAYA FILMS, zakup mediów telewizyjnych przeprowadziła agencja Wavemaker, a za planowanie i zakup mediów online odpowiada Sales&More.
Raport Smartney
Więcej o sprawczości Polaków można przeczytać w naszym raporcie z badania „DA SIĘ. Polacy w akcji!” , odpowiadającego na pytanie, jak Polki i Polacy finansują edukację dzieci i własną. Zachęcamy do lektury raportu: KLIK