Smartney ponownie z Gwiazdą Jakości Obsługi
11 czerwca 2025, opublikowane przez

Po raz kolejny Smartney Grupa Oneyzostała doceniona przez konsumentów i w XVIII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi otrzymała prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi.
Bezcenne uznanie klientów
Gwiazda Jakości Obsługi to dla nas wyjątkowo cenna nagroda, ponieważ jest przyznawana firmom na podstawie opinii samych konsumentów. Przez 12 miesięcy Polacy dzielą się swoimi doświadczeniami i wyłaniają najbardziej przyjazne i solidne marki w kraju.
W tegorocznej edycji programu konsumenci oceniali ponad 40 000 firm z blisko 200 branż. Opinie były zbierane przez cały rok i analizowane pod kątem jakości obsługi, wiarygodności i zaangażowania. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2025. Smartney Grupa Oney zdumą należy do tego grona!

Dlaczego to wyróżnienie jest dla nas tak ważne?
- Nagroda jest symbolem zaufania, rzetelności i pozytywnych doświadczeń klientów.
- 80% konsumentów deklaruje, że wybierając między dwiema podobnymi ofertami, zdecyduje się na firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
- Znak Gwiazdy rozpoznaje już ponad 10 milionów Polaków.
Dziękujemy konsumentom za docenienie naszej pracy, ponieważ najwyższa jakość obsługi to jeden z filarów naszej proklienckości.
Sukces budowany przez Zespół
Największe podziękowania kierujemy do naszych Pracowników. To ich codzienne zaangażowanie, pozytywne nastawienie i troska o klienta budują nasz sukces. Nagrodę, którą dedykujemy naszemu Zespołowi, odebrały podczas wrocławskiej Gali Beata Widłak, Customer Care Manager i Marta Fabiszewska, Debt Collection Team Leader.